onsdag 3 november 2010

den tredje november

Just nu har jag jättemycket att göra i skolan, eftersom jag behöver hinna klart med en del saker innan jag åker till Nice. Tillexempel har jag en "fiche" (bokredovsning) att skriva. För den som är intresserad så ska den handla om huvudpersonen i främlingen blir dömd för att han har dödat någon eller för att han är så likgiltig.

Däremot har universitetet varit öppet i hela tre dagar, innan det idag blev stängt till och med fredag. Skönt med sovmorgon imorgon och mer tid på mig till att skriva och plugga. Däremot lär det bli svårt att få mina muntligapoäng men det löser sig nog.

Annars händer det inte så mycket. Vi pluggar, dricker thé, äter choklad och tillbringar alldeles för mycket tid framför facebook.

Och så var vi på pubquizz igen igår. Vi kan väl säga som så att det inte gick riktigt lika bra, futtiga 21,5 poäng av 40...

(btw, eftersom jag inte klurat ut hur man svarar på kommentarer än, vem är Per Hagman?)

1 kommentar:

  1. Det är en svensk författare som bor i Nice. Kan rekommenderas faktiskt.. :) /carl

    SvaraRadera