tisdag 30 november 2010

den 30 November

Idag inte bara snöade det, det var snökaos. det kom en decimeter mellan klockan 14 och 18. Så vi kom till skolan utan problem, det var bara lite svårt att sig hem igen eftersom trammen inte gick. Så vi bestämmde oss för att gå igenom parken. Det var helt okej, fast det tog 50 minuter. Men mina nya vinterskor höll mina fötter torra hela vägen hem så jag är nöjd ändå.
Det lustiga när vi gick där var att det var så ljust. Det borde ha varit mörkt för de har ingen belysning i parken egentligen, men det var ljust och så där tyst som det bara är när det snöar. (men jag tänker inte erkänna att det var lite mysigt, det är att gå för långt).

Det har jag däremot inga bilder på, men här kommer några från när vi var på adventmys hos de tre Juliorna och Nicklas i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar