torsdag 9 december 2010

den 9 december.

Efter att ha skrivit två tentor som känndes hyfsade och skrivit klart min fiche så har jag nu lite tid över att blogga, fast jag egentligen borde skriva min presentation som jag ska ha imorgon.

I alla fall.
I söndags var i Lucia tåg, ett mycket suspekt sådant med elektriska ljus, falsksång i otakt och ett släptåg av divers små ungar som satt framför oss och tja, bara var så där som ungar är (ivägen och störande alltså).

Ovan: Lucia-Kajsa med tärnor.
Nedan: Stjärngossar.
och så lite belöning på det.

Just nu pågår fête de lumière med massa märkliga och tydliga fina ljusinstallationer (har inte sett de fina ännu) men jag tänkte göra ett inlägg med bilder därifrån i helgen istället när jag inte längre måste plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar